Carpe Diem på Lottas vis

Friday, November 03, 2006

The Love of My Life


Jag är kär.
Så där alldeles fullkomligt tokkär.
Det kanske inte var kärlek vid första ögonkastet eftersom det även fanns andra med i bilden då.
Men när vi sågs igen, några veckor efter vårt första möte gick det ganska fort att veta att det här är vad jag vill ha.
Det här gör mig lycklig.

Ibland när vi varit ifrån varandra länge är det som att träffas på nytt när vi ses igen.
Jag upptäcker fortfarande underbara små egenskaper som jag inte la märke till från början.
Och ofta är jag som mest lycklig och tillfreds när vi bara umgås och gör ingenting tillsammans.

Sedan vi träffats jag blivit så harmonisk och nöjd. Jag kan verkligen vara mig själv och ändå känna mig älskad. Oavsett om det är när jag är som mest ocharmig och morgonmutter eller stressad, trött och helt slut.

Att det tog mig nästan 28 år att hitta det perfekta förhållandet.
Jag talar om kärleken i mitt liv - min lägenhet!

Som en del av er redan vet är dessutom min lägenhet väldigt social och träffar gärna mina kompisar.
Oavsett om det gäller en kort fika, videokväll, middag eller partaj.
Så när helst ni vill komma och hälsa på oss är ni varmt välkomna.

Kram från Lotta och Lägenheten

0 Comments:

Post a Comment

<< Home